Zatvori mapu: Putem Diomeda

FINALNA TEŽINA / L-S-T

M

Putem Diomeda

Staza počinje u Dvornicama kod lokalne trgovine. Sa starta se kreće prema moru kroz naselje i nakon 850 metara skreće udesno gdje počinje lagani spust prema moru. U dnu spusta staza prelazi  s asfalta na makadam u dužini od par stotina metara. Potom ponovo izlazi na asfalt i na tom mjestu se skreće ulijevo. Na 1.8 km staze se skreće udesno na kratki asfaltni uspon u dužini od 300 metara. Na vrhu brda otvaraju se prekrasni pogledi na Punta Planku. Nakon kratke dionice po vrhu asfaltna nizbrdica prema moru. Na dnu spusta staza više ne prati asfalt već se produžuje ravno po makadamu. Na 3.3 km staze čeka vas mali strmi kratki uspon, a odmah par stotina metara nakon toga cesta se račva lijevo i desno, te je na tom mjestu potrebno skrenuti lijevo na još jedan strmi uspon. Prije dolaska do naselja na 5.5 km staze treba skrenuti lijevo dolje. Nakon kratke nizbrdice čeka vas najljepša dionica staze oko poluotoka gdje se čitavo vrijeme može uživati u prekrasnim pogledima. Ponovnim dolaskom do naselja dolazi se i do skretanja ulijevo za Punta Planku koja je udaljena par stotina metara. Otamo se istim putem vraća prema nazad te staza dalje vodi kroz labirint ulica polako spušta prema Ražnju te nakon toga prati obalnu liniju i vijuga uz obalu po plaži. U ljetnim mjesecima ovdje možete očekivati  gužvu. Na osmom kilometru skreće se desno na vrlo strmu asfaltnu uzbrdicu u dužini od 500 njak  metara. Staza zaravnava dolaskom na glavnu cestu gdje je potreno skrenuti uljevo. Nakon par stotina metara skreće se udesno na široki makadam. Na prvom, a potom i drugom križanju na kojeg ćete naići potrebno je skrenuti ulijevo, te vas put vodi nazad do polazišne točke. Izlaskom na asfalt skreće se lijevo i dolazi se do polazišne točke.

UPOZORENJA:

• Za stazu se preporučuje MTB ili gravel bicikl
  • U ljetnim mjesecima na dionici staze koja ide preko plaže možete očekivati gužve.
Bike & Hike

T - Teška staza

ZONE BICIKLISTIČKIH i PJEŠAČKIH STAZA U ŽUPANIJI

1. ZONA - ŠIBENIK (01 - 99) - Brodarica, Grebaštica, Zlarin, Žirje, Bilice

2. ZONA - PRIMOŠTEN - ROGOZNICA (101 - 199)

3. ZONA - VODICE (201 - 299) - Tribunj, Pirovac, Tisno, Betina, Jezera, Murter, Skradin

4. ZONA - DRNIŠ (301 - 399)

5. ZONA - KNIN (401 - 499)

Bike & Hike Dalmacija-Šibenik

Sa više od 2450 km uređenih staza u regiji možete uživati u raznovrsnosti ponude – bilo da želite voziti se uz obalu i uživati na morskom zraku, ili po stazama u zaleđu upoznavati šumske i gorske puteve, vinograde i maslinike, bilo da imate potrebu za adrenalinskom dozom planinskih staza i istraživanjem kanjona rijeke Krke ili Čikole, sve to i više možete naći u regiji Šibenik Knin.

Korisne informacije

Fra Nikole Ružića bb
22 000 Šibenik

info@dalmatiasibenik.hr
Copyright © 2024   •   Bike & Hike   •   All Rights Reserved   •   Web design & development: MEDIAN creative solutions