Zatvori mapu: Put Borovice

FINALNA TEŽINA / L-S-T

E

Put Borovice

Staza započinje u središtu mjesta na rivi te lagano asflatom prateći znakove kreće u unutrašnjost otoka. Čitavo vrijeme staza ide blago uzbrdo, a nakon 1.2 km dolazi se do malog raskrižja gdje se staze 3 i 4 odvajaju a staza „Put borovice“  ide udesno i nastavlja asfaltom, i dalje blago uzbrdo. Na 2.2 km uspon počinje biti strmiji, a nakon 300 metara dolazi se do kraja asfalta. Na tom mjestu potrebno je skrenuti ulijevo na makadam koji i dalje nastavlja uzbrd nekih stotinjak metara. Dolaskom na zaravnanje potrebno je skrenuti ulijevo natrag prema mjestu. Slijedi duga nizbrdica u dnu koje se dolazi do kuće na osami. Kod kuće je potrebno skrenuti ulijevo na betonski put. Nemojte se previše zaletjeti nizbrdo jer već nakon 50-ak metara slijedi skretanje desno na poljski put, dakle staza ne prati beton do kraja. Potom se poljskim putem kroz maslinike vozi neko vrijeme a zatim izlazi na asfalt gdje se skreće udesno, a odmah nakon desetak metara i ulijevo na novi šumski put. Ruta se nastavlja dalje kroz maslinike. Kad se dođe do kuća potrebno je skrenuti udesno. Slijedi kratka vožnja kroz ulice, a onda je kod mjesne crkve potrebno skrenuti udesno. Nakon prolaska mjesnog groblja započinje zadnji makadamski uspon na stazi, a prije samog vrha brda kod znaka je potrebnno skrenuti ulijevo u šumu. Nakon toga opet spuštate među kuće odakle slijedi vožnja nizbrdo  kroz uske Zlarinske ulice i vrlo brzo se spuštate do obale gdje se ide ulijevo, te se vraćate do starta.

UPOZORENJA:

• staza je pogodna za mtb bicikle
  • u zadnjem dijelu staze vozi se uskim ulicama te se moli oprez zbog pješaka, naročito u ljetnim mjesecima
Bike & Hike

T - Teška staza

ZONE BICIKLISTIČKIH i PJEŠAČKIH STAZA U ŽUPANIJI

1. ZONA - ŠIBENIK (01 - 99) - Brodarica, Grebaštica, Zlarin, Žirje, Bilice

2. ZONA - PRIMOŠTEN - ROGOZNICA (101 - 199)

3. ZONA - VODICE (201 - 299) - Tribunj, Pirovac, Tisno, Betina, Jezera, Murter, Skradin

4. ZONA - DRNIŠ (301 - 399)

5. ZONA - KNIN (401 - 499)

Bike & Hike Dalmacija-Šibenik

Sa više od 2450 km uređenih staza u regiji možete uživati u raznovrsnosti ponude – bilo da želite voziti se uz obalu i uživati na morskom zraku, ili po stazama u zaleđu upoznavati šumske i gorske puteve, vinograde i maslinike, bilo da imate potrebu za adrenalinskom dozom planinskih staza i istraživanjem kanjona rijeke Krke ili Čikole, sve to i više možete naći u regiji Šibenik Knin.

Korisne informacije

Fra Nikole Ružića bb
22 000 Šibenik

info@dalmatiasibenik.hr
Copyright © 2024   •   Bike & Hike   •   All Rights Reserved   •   Web design & development: MEDIAN creative solutions