Close map: Via Dinaris

FINAL WEIGHT / E-M-H

H

Via Dinaris

Staza započinje na mjestu gdje se sa stare Napeoleonove ceste od Krčiča do Kijeva skreće udesno za zaseok Mirkovići. Odmah na početku čeka vas strma asfaltna uzbrdica od 650 metara. Na mjestu gdje prestaje asfalt i počinje makadam slijedi kratko zaravnanje, a potom slijedi duga uzbrdica kojom se penjete u srce Dinare. Dolaskom u Mirkoviće ne ulazite u selo već skrećete udesno na planiransku stazu. Što se više penjete to je više kamenja i tehničkih detalja, pa se za ovu stazu preporučuje električna bicikla ili full-suspension bicikl jer je na mjestima uspon tehnički vrlo zahtjevan.  Kod znaka u šumi dolazi se do račvanja i na tom mjestu prestajete pratiti „glavni put“ kojim ste došli i skrećete udesno na mali uski put koji počinje kao single track i poslije se širi. Slijedi vožnja po maloj zaravni, pa dugački makadamski spust. U dnu spusta, po dolasku na prvu veću zaravan nemojte produžiti ravno, već skrenite ulijevo. Na tom mjesto postoji znak ali je skretanje dosta slabo vidljivo, pa preporučamo oprez na tom dijelu. Slijedi velika livada nakon koje se ponovo kreće širokim šumskim putem uzbrdo. Nakon toga započinje spust prema Cetini, te se  naposlietku izlazi na asfalt na kojem je potrebno skrenuti ulijevo. Nakon vožnje po asfaltu ulazi se u malu šumicu gdje se ponovo nakon nekog vremena izlazi na asfalt gdje se ide ulijevo. Nakon par stotina metara vožnje po asflatu potrebno je ponovo skrenuti udesno kod znaka, koji je slabo vidljiv pa molimo za pažnju. Nakon vožnje kroz šumicu ide se ulijevo pa odmah nakon par metara udesno. Slijedi malo grbaviji dio staze, a onda se dolazi do sela. U dnu asfaltne nizbrdice potrebno je skrenuti ulijevo prema izvoru Cetine kojeg ćete vrlo brzo ugledati. Istim putem se vraćate nazad i od točke gdje ste maloprije skrenuli ulijevo nastavljate ravno prema Kijevu. Dolaskom u Kijevo kod škole je potrebno skrenuti udesno prema Dinari, te se dalje najprije asfaltom, a potom i makadamom spuštate prema polazišnoj točki.

WARNINGS:

• Staza je isključivo za MTB, preporuča se korištenje električnog bicikla
  • Staza je fizički izuzetno zahtjevna
  • Preporuča se korištenje GPS uređaja jer se ulazi duboko u planinu
Bike & Hike

H - Heavy track

ZONES OF BICYCLE AND WALKING TRAILS IN THE COUNTY

1. ZONA - ŠIBENIK (01 - 99) - Brodarica, Grebaštica, Zlarin, Žirje, Bilice

2. ZONA - PRIMOŠTEN - ROGOZNICA (101 - 199)

3. ZONA - VODICE (201 - 299) - Tribunj, Pirovac, Tisno, Betina, Jezera, Murter, Skradin

4. ZONA - DRNIŠ (301 - 399)

5. ZONA - KNIN (401 - 499)

Bike & Hike Dalmatia-Šibenik

With more than 2450 km of well-maintained routes in the region, you can enjoy the diverse offer – whether you want to cycle along the coast and enjoy the sea breeze, or take the countryside routes and get to know forest and mountain trails, vineyards and olive groves, or you want to experience high-adrenaline mountain trails and explore the canyons of the rivers Krka or Čikola, you can find all that and more in the Šibenik-Knin region.

Useful informations

Fra Nikole Ružića bb
22 000 Šibenik

info@dalmatiasibenik.hr
Copyright © 2024   •   Bike & Hike   •   All Rights Reserved   •   Web design & development: MEDIAN creative solutions