Zatvori mapu: Torak

FINALNA TEŽINA / L-S-T

H

Torak

Staza počinje kod groblja i škole u Drinovcima i kreće glavnom cestom prema zaseoku Ključu. Po dolasku u Ključ prolazite kroz selo te na mjestu gdje završavaju kuće skrećte udesno na makadam kojim se ponovo ulazi u donji dio sela.  Put dalje vijuga asfaltom kroz selo te se naposlijetku izlazi na makadam na kojem je potrebno skrenuti desno, nakon toga pratite makadamsku cesto do prvog račvanja na kojem je potrebno skrenuti lijevo prema Torku. Nakon toga započinje dugačka nizbrdica kojom se spuštate u kanjon Čikole prema Torku uz spektakularne poglede na utvrdu ključica i sam Torak. Po dolasku u dolinu prelazi se preko malog mostića i nastavlja dalje makadamom prema Torku. Kod Torka se okrećete i vraćate istim putem nazad, što znači da vas nakon prelaska mostića očekuje dugačak i težak makadamski uspon nazad prema Miljevačkom platou, ukupne dužine dva kilometra uz prosječan nagib od 8.5%. Po izlasku na vrh, ne vraćate se putem koji ste došli, već pratite znakove staze i skrećete makadamskim putem lijevo. Slijedi par kilometara vožnje kroz makiju i polja i vraćate se natrag točno na polazišnu točku.

UPOZORENJA:

• Staza je isključivo za MTB bicikle
  • U kišnim proljetnim mjesecima Čikola se zna izliti iz korita pa možete očekivati mokru vožnju kroz lokve
Bike & Hike

T - Teška staza

ZONE BICIKLISTIČKIH i PJEŠAČKIH STAZA U ŽUPANIJI

1. ZONA - ŠIBENIK (01 - 99) - Brodarica, Grebaštica, Zlarin, Žirje, Bilice

2. ZONA - PRIMOŠTEN - ROGOZNICA (101 - 199)

3. ZONA - VODICE (201 - 299) - Tribunj, Pirovac, Tisno, Betina, Jezera, Murter, Skradin

4. ZONA - DRNIŠ (301 - 399)

5. ZONA - KNIN (401 - 499)

Bike & Hike Dalmacija-Šibenik

Sa više od 2450 km uređenih staza u regiji možete uživati u raznovrsnosti ponude – bilo da želite voziti se uz obalu i uživati na morskom zraku, ili po stazama u zaleđu upoznavati šumske i gorske puteve, vinograde i maslinike, bilo da imate potrebu za adrenalinskom dozom planinskih staza i istraživanjem kanjona rijeke Krke ili Čikole, sve to i više možete naći u regiji Šibenik Knin.

Korisne informacije

Fra Nikole Ružića bb
22 000 Šibenik

info@dalmatiasibenik.hr
Copyright © 2024   •   Bike & Hike   •   All Rights Reserved   •   Web design & development: MEDIAN creative solutions