Close map: Petrovo polje

FINAL WEIGHT / E-M-H

M

Petrovo polje

Staza započinje u središtu Drniša pokraj igrališa nogometnog kluba DOŠK. Nakon nekoliko stotina metara izlazi na glavnu ulicu Kralja Petra Krešimira, koja se na tom mjestu i prelazi te se ulazi u ulicu Put Sv.Ivana koja se uspinje uzbrdo prema selu Badanj. Dolaskom do groblja staza skreće ulijevo te se kroz selo vraća nizbrdo prema državnoj cesti 33. Pri izlasku na glavnu cestu potreban je oprez jer se uključuje u promet. Na tom mjestu se skreće ulijevo prema Siveriću, a netom prije prelaska pruge, na 3,4 km staze započinje oštar asfaltni uspon prema Siveriću u dužini od dva kilometara koji je dosta fizički zahtjevan. Ruta prolazi kroz Siverić, te se po izlasku iz sela spušta prema Tepljuhu, gdje se ponovo prelazi prometna cesta D-33, te se biciklisti mole za oprez. Od tog mjesta staza dalje ide kratko po ravnom, a zatim se uspinje prema selu Biočić, odakle se počinje spuštati prema Miočiću i Parčiću. Po izlasku iz Parčića skreće se udesno prema Kadinoj glavici gdje se prelazi glavna cesta i nastavlja dalje manjom lokalnom cestom kojom se dolazi do rijeke Čikole. Nakon prelaska rijeke, ruta jedno vrijeme prati lijevu obalu Čikole, a potom se odvaja prema lokalnoj cesti od Drniša prema Kričkama na koju se izlazi na 29 km staze. Izlaskom na tu prometnicu potrebno je skrenuti desno prema Drnišu, a nakon dva kilometra skreće se ponovo desno u polje na makadamsku cestu odakle se još jednom prelazi preko Čikole, te se lokalnom cesticom vraćate prema središtu Drniša i polazišnoj točki. Ukoliko želite izbjeći vožnju makadamom, od Kričaka možete jednostavno produžiti asfaltom ravno prema Drnišu.

WARNINGS:

• Za stazu se preporuča gravel ili MTB bicikl, moguće ju je proći i cestovnom biciklom, ali u posljednjiim kilometrima staze vas čeka nekoliko stotina metara makadama
  • Uzduž čitave staze se odvija promet, te je potrebno poštovati prometna pravila
Bike & Hike

H - Heavy track

ZONES OF BICYCLE AND WALKING TRAILS IN THE COUNTY

1. ZONA - ŠIBENIK (01 - 99) - Brodarica, Grebaštica, Zlarin, Žirje, Bilice

2. ZONA - PRIMOŠTEN - ROGOZNICA (101 - 199)

3. ZONA - VODICE (201 - 299) - Tribunj, Pirovac, Tisno, Betina, Jezera, Murter, Skradin

4. ZONA - DRNIŠ (301 - 399)

5. ZONA - KNIN (401 - 499)

Bike & Hike Dalmatia-Šibenik

With more than 2450 km of well-maintained routes in the region, you can enjoy the diverse offer – whether you want to cycle along the coast and enjoy the sea breeze, or take the countryside routes and get to know forest and mountain trails, vineyards and olive groves, or you want to experience high-adrenaline mountain trails and explore the canyons of the rivers Krka or Čikola, you can find all that and more in the Šibenik-Knin region.

Useful informations

Fra Nikole Ružića bb
22 000 Šibenik

info@dalmatiasibenik.hr
Copyright © 2024   •   Bike & Hike   •   All Rights Reserved   •   Web design & development: MEDIAN creative solutions