Zatvori mapu: Krkom do Marunuše

FINALNA TEŽINA / L-S-T

E

Krkom do Marunuše

Staza starta iz Zlatovićeve ulice u Kninu. Nakon kružnog toka potrebno je skrenuti ulijevo prema Gračacu u ulicu 7.gardijske brigade, a odmah potom i u Zlatovićevu ulicu, odakle staza i službeno započinje i kreće prema sjeveru. Nakon nekoliko stotina metara dolazi se do željezničke pruge, nakon čega je potrebno proći ispod podvožnjaka i produžiti ravno na makadam. Na kraju duge makadamske dionice dolazite do mjesta gdje cesta naglo skreće udesno,  te ponovo prolazi ispod podvožnjaka. Na tom mjestu započinje kratak ali strm uspon u dužini od 200-njak metara, te se na vrhu uspona dolazi u naselje. U naselju treba pratiti asfalt i ići desno. Nakon nekoliko stotina metara izlazi se na glavnu cestu i skreće udesno, a biciklisti se mole za oprez pri uključivanju u promet jer je riječ o prometnoj cesti. Na prvom sljedećem križanju skreće se lijevo prema bolnici, a dolaskom na križanje prije bolnice, skrećete udesno, te potom nakon 100-njak metara skrećete ulijevo. Slijedi kratak uspon, te odmah i spust na drugu stranu brda  gdje se spuštate na glavnu cestu na koju se izlazi  u neposrednoj blizini kninske poduzetničke zone. Na tom mjestu potrebno je skrenuti ulijevo prema Krčiću. Prije samog skretanja za Krčić skreće za udesno u Dobrilinu ulicu koja vas vodi do rijeke Krke. Dolaskom do rijeke skreće se udesno na novouređenu šetnicu kojom se obilazi čitav grad. Po dolasku na kraj šetnice prelazi se mali mostić i skreće ulijevo. Dalje se uz nasip vozi do mosta preko Krke na ulazu u grad. Dolaskom do mosta prelazi se glavna cesta i ulazi se rekreativnu zonu Marunuša kroz koju vodi još jedna novouređena šetnica uz Krku. Nakon vožnje kroz šumu staza se na jednom mjestu sužava, te je nakon izlaska sa suženja potrebno je skrenuti udesno. Tim se putem vraćate prema polazišnoj točki.

UPOZORENJA:

• Staza je pogodna za mtb i gravel bicikle
Bike & Hike

T - Teška staza

ZONE BICIKLISTIČKIH i PJEŠAČKIH STAZA U ŽUPANIJI

1. ZONA - ŠIBENIK (01 - 99) - Brodarica, Grebaštica, Zlarin, Žirje, Bilice

2. ZONA - PRIMOŠTEN - ROGOZNICA (101 - 199)

3. ZONA - VODICE (201 - 299) - Tribunj, Pirovac, Tisno, Betina, Jezera, Murter, Skradin

4. ZONA - DRNIŠ (301 - 399)

5. ZONA - KNIN (401 - 499)

Bike & Hike Dalmacija-Šibenik

Sa više od 2450 km uređenih staza u regiji možete uživati u raznovrsnosti ponude – bilo da želite voziti se uz obalu i uživati na morskom zraku, ili po stazama u zaleđu upoznavati šumske i gorske puteve, vinograde i maslinike, bilo da imate potrebu za adrenalinskom dozom planinskih staza i istraživanjem kanjona rijeke Krke ili Čikole, sve to i više možete naći u regiji Šibenik Knin.

Korisne informacije

Fra Nikole Ružića bb
22 000 Šibenik

info@dalmatiasibenik.hr
Copyright © 2024   •   Bike & Hike   •   All Rights Reserved   •   Web design & development: MEDIAN creative solutions