Close map: Guduća

FINAL WEIGHT / E-M-H

M

Guduća

Staza započinje u Skradinu i kreće na sjever prema Skradinskom polju. Odmah po izlasku iz grada skreće se udesno na asfaltnu uzbrdicu prema selu Bićine, koja je dugačka 900 metara. Odmah po dolasku na zaravnanje skrećete ulijevo, a zatim u dnu nizdbrdice skrećete udesno. Staza prolazi kroz Bićine i dalje se širokim makadamom spušta prema Prukljanskom jezeru. Po dolasku u selo Prukljan na prvom skretanju skreće se udesno, a po dolasku na prvo križanje potrebno je produžiti ravno na makadam. Ovaj šumski put vodi kroz makiju i polako se penje prema vrhu kanjona Guduće, ali bez većih nagiba ili težih uspona. Na desetom kilometru dolazi se do račvanja na kojem je potrebno skrenuti lijevo prema kanjonu Guduće. Slijedi tehnički spust koji se postepeno sužava i pretvara u single track. Nizbrdica je dosta strma i potreban je povećan oprez, pogotovo za tehnički neiskusnije vozače. U dnu kanjona Guduće nakon prelaska betonskog mostića skrećete desno gdje započinje najteži dio staze, uspon na drugu stranu kanjona u dužini od 900 metara i 10% nagiba. Po dolasku na zaravnanje potrebno je skrenuti ulijevo. Nakon par kilometara vožnje po vijugavom makadamu dolazi se do raskrižja na kojem se skreće udesno i odmah nakon par stotina metera se dolazi do malog račvanja na kojem je potrebno skrenuti udesno. Nakon stotinjak metara se izlazi na lokalnu cestu od Gaćeleza prema Dragišićima, pa molimo za oprez. Od toga dijela se uključujete se u cestovni promet sve do kraja rute te je potrebno poštivati prometna pravila. Dalje pratite asfaltom pratite rutu Čista mala-Lađevci-Krković. Po dolasku u Krković na prvom križanju potrebno je skrenuti desno i pratiti znakove za Piramatovce. Kada prođete zaseok Bilostanovi, slijedi kratka asfaltna nizbrdica a odmah kad se spustite potrebno je skrenuti udesno prema Sonkovića na malu lokalnu cesticu. Staza se kroz polja spušta nazad prema Sonkoviću a potom i Skradinu, prolazi kroz samo središte Skradina kojeg okružuje te se na kraju vraćate na polazišnu točku.

WARNINGS:

• Staza je isključivo za MTB bicikle
  • Na stazi je tehnički spust koji se ne preporuča neiskusnijim vozačima
Bike & Hike

H - Heavy track

ZONES OF BICYCLE AND WALKING TRAILS IN THE COUNTY

1. ZONA - ŠIBENIK (01 - 99) - Brodarica, Grebaštica, Zlarin, Žirje, Bilice

2. ZONA - PRIMOŠTEN - ROGOZNICA (101 - 199)

3. ZONA - VODICE (201 - 299) - Tribunj, Pirovac, Tisno, Betina, Jezera, Murter, Skradin

4. ZONA - DRNIŠ (301 - 399)

5. ZONA - KNIN (401 - 499)

Bike & Hike Dalmatia-Šibenik

With more than 2450 km of well-maintained routes in the region, you can enjoy the diverse offer – whether you want to cycle along the coast and enjoy the sea breeze, or take the countryside routes and get to know forest and mountain trails, vineyards and olive groves, or you want to experience high-adrenaline mountain trails and explore the canyons of the rivers Krka or Čikola, you can find all that and more in the Šibenik-Knin region.

Useful informations

Fra Nikole Ružića bb
22 000 Šibenik

info@dalmatiasibenik.hr
Copyright © 2024   •   Bike & Hike   •   All Rights Reserved   •   Web design & development: MEDIAN creative solutions